مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

گوگل آناليتيكس

 گوگل آناليتيكس

توضيحي مختصر درباره ي گوگل آناليتيكس

ابزاري براي تحليل و آناليز سايت است كه گوگل به رايگان در اختيار وبسمتران قرار ميدهد.

با استفاده از اين ابزار تحليل‌گر مي‌توانيد اطلاعات بسيار كاملي درباره ي ترافيك ورودي، رفتار كاربران در سايت، نرخ تبديل و... دست يابيد.

همچنين شما با اين ابزار ميتوانيد سايت، وبلاگ و شبكه‌هاي اجتماعي خود را زير نظر بگيريد و اطلاعاتي مثل نحوه ‌ورود كاربر، رفتار كاربر، نرخ تبديل، زمان ماندن در صفحات، نوع دستگاه و تمام اتفاقاتي كه در سايت يا وبلاگ شما رخ مي‌دهد را رصد كنيد.

شايان ذكر است كه اين ابزار با بقيه ابزارهاي Google سازگار مي‌باشد.

مي‌توان آناليتيك را با گوگل ادز، يوتيوب و تگ منيجر تركيب كرد.

 

به طور كلي سه نوع اطلاعات را مي‌توان با گوگل آناليتيكس جمع‌آوري كرد:

اطلاعات نحوه جذب كاربر (User Acquisition Data)

در اين بخش مي‌توانيد بررسي كنيد ترافيك ورودي به سايت شما با چه روش‌هايي صورت مي‌گيرد.

 

اطلاعات رفتار كاربر (User Behavior Data)

اطلاعات رفتاري كاربر مي‌تواند به‌ عنوان يك راهنما جهت بهبود وب‌سايت عمل كند. اين اطلاعات در طول يك بازديد كاربر، در وب‌سايت جمع‌آوري مي‌شوند و عبارتند از اينكه: مخاطب چه مدت در وب‌سايت شما مانده است؟ اولين و آخرين صفحه‌اي كه مخاطب در سايت مشاهده كرده‌، كدام صفحه بوده است؟ مسير مرور صفحات وب‌سايت شما چگونه است؟

 

اطلاعات تبديل (conversion)

استفاده از اطلاعات تبديل به شما كمك مي‌كند علاوه بر پيگيري كل تبديل‌ها، درآمد خود را از منابع آنلاين كسب‌وكار محاسبه كنيد. ابزار گوگل آناليتيكس يك كد رديابي تبديل ايجاد مي‌كند كه مي‏تواند با صفحات وب حاوي درآمد حاصل از تبديل تركيب شود.

 

سوالاتي كه به كمك اين ابزار مي‌توانيد پاسخ آن ها را بيابيد:

- بازديدكنندگان از طريق چه وب‌سايتي به ‌سايت من وارد مي‌شوند؟

- چه ساعتي بيشترين ترافيك و چه ساعتي كمترين ترافيك را در وبسايتمان داريم؟

- كدام تكنيك‌هاي بازاريابي بيشترين تاثير را بروي ترافيك وب‌سايت من دارند؟

- چند نفر از وب‌سايت من بازديد مي‌كنند؟

- آيا محتويات صفحات من به اندازه ي كافي واضح و جذاب هستند؟

- مسير تبديل شدن يك كاربر عادي سايت به مشتري، دقيقا به چه صورت بوده است؟

- خوانندگان وبلاگ من به چه مطالب و موضوعاتي علاقه‌مند هستند؟

- افراد به طور متوسط چه مقدار زماني در وب‌سايت من وقت مي‌گذرانند؟

- بازديدكنندگان من در چه شهرها و كشورهايي زندگي مي‌كنند؟

- چطور بودجه تبليغاتي رو در بهترين جاي ممكن هزينه كنيم؟

- آيا داشتن يك وب‌سايت واكنش‌گرا و مناسب گوشي براي من لازم است؟

- چگونه ميتوانم سرعت سايت خود را افزايش دهم؟

 

نكات ضروري براي شروع كار با گوگل آناليتيكس:

- استفاده درست از UTM ها را بلد باشيد

يو تي ام ها، پارامترهايي هستند كه به گوگل آناليتيكس مي‌گويند منبع ترافيك كاربر كجاست. كاربرد اين بخش زماني مشخص مي‌شود كه ميخواهيد تبليغاتتان را بهينه كنيد.

- مشخص كردن اهداف سايت

هدف هر وبسايتي مي‌تواند با وبسايت ديگر كاملا متفاوت باشد، به همين دليل به طور پيش فرض در گوگل آناليتيكس، اهداف يا goal هاي از پيش ساخته شده‌اي وجود ندارد و بايد خودتان به درستي آن‌ها را تعريف كنيد.

- سرچ سايت را فعال كنيد

شما مي‌توانيد ببينيد كاربران در سايت شما چه چيزي جستجو كرده‌اند. براي اينكار بايد تغييرات بسيار آساني را در گوگل آناليتيكس انجام دهيد.

 

 

يادگيري گوگل آناليتيكس به چه كساني توصيه ميشود؟

- مديران وبسايت

- وبمسترها

- ديجيتال ماركترها

- متخصصان محتوا

- متخصصان سئو

- اكانت منيجرهايي كه مديريت تبليغات وب را به عهده دارند

 

ما در دوره آموزش گوگل آناليتيكس نحوه نصب و كار با اين ابزار را به صورت جامع آموزش داده ايم.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۲۸ توسط:احسان زماني موضوع:

گوگل وب مستر چيست؟

گوگل وب مستر چيست؟

 

گوگل وبمستر سرويسي رايگان است كه گوگل ارائه مي دهد و به شما كمك مي كند كه حضور سايت خود را در نتايج جستجوي گوگل ديدباني و نگهداري كنيد. براي اينكه سايت شما در نتايج جستجوي گوگل لحاظ شود شما نيازي به عضويت در گوگل وبمستر نداريد. اما ثبت نام در سايت گوگل وبمستر به شما كمك مي كند تا متوجه شويد كه گوگل سايت شما را چگونه مي بيند و براي بهينه سازي سايت خود چه مواردي است كه مي بايست رعايت كنيد.

 

چرا بايد از گوگل وب مستر استفاده كنيم؟

١. شما به وسيله ابزار گوگل وبمستر مي توانيد كارايي سايت خود را زير نظر بگيريد،

براي مثال:

- با استفاده از گوگل وبمستر اطمينان مي يابيد كه گوگل به سايت شما دسترسي دارد.

- در گوگل وبمستر درخواست بررسي محتواي جديد اضافه شده توسط موتورهاي جستجوي گوگل را دهيد و يا دسترسي ربات هاي گوگل را به بخشي از محتواي خود مسدود كنيد.

- تحت نظر قرار دادن محتواي سايت و بررسي گرافيكي و نموداري عملكرد آن در نتايج جستجوي گوگل در گوگل وبمستر انجام مي پذيرد.

- مراقبت از سايت با حداقل اختلال و افت در وضعيت سئو .

 

٢. به وسيله ي ابزار گوگل وبمستر مي يابيد كه كاربران و گوگل چگونه سايت شما را مي بينند،

براي مثال:

- با استفاده از گوگل وبمستر مي توان دريافت كه چه سوالي توسط كاربر باعث مي شود تا گوگل سايت شما را نمايش دهد؟ 

- آيا برخي از سوال ها باعث افزايش بازديد كنندگان به سايت شما نسبت به بقيه سايت ها مي شود؟ 

- آيا قيمت محصولات، اطلاعات تماس شركت و اطلاعات high light شده در rich snippet سايت شما قرار دارد؟ 

- چه سايت هاي به وب سايت شما لينك داده اند؟

- آيا كاركرد سايت شما مناسب افرادي كه با موبايل در گوگل جستجو مي كنند، مي باشد يا خير؟

 

گوگل وب مستر مناسب چه افرادي است ؟

گوگل وبمستر مناسب همه ي كساني است كه وب سايت دارند چه افراد عمومي و چه افراد متخصص. چه تازه كارها و چه حرفه اي ها.

 

صاحبان كسب و كار و نمايندگان:

حتي اگر نمي دانيد كه چگونه از گوگل وبمستر استفاده كنيد بايد از آن آگاه باشيد و يك سري كار كرد هاي ابتدايي از آن را ياد بگيريد. شما ممكن است فردي را مسلط به گوگل وبمستر براي تنظيم سايت روي ابزار گوگل وبمستر استخدام كنيد در اين صورت شما مي توانيد با آن فرد متخصص همكاري كنيد تا اطمينان يابيد به همه ي گزارشات مربوط به سايت خود دسترسي و كنترل داريد . به علاوه اين موضوع سبب مي شود تا درباره ي كارايي سايت خود در نتايج جستجو اطلاعات داشته و به كمك آن تصميمات بزرگ كاري در باره ي سايت خود بگيريد.

 

توسعه دهندگان وب:

اگر شما در حال ايجاد كد نشانه گذاري براي سايت خود هستيد ابزار گوگل وبمستر مشكلات موجود در كد نشانه گذاري را تحت نظر گرفته و رفع مي كند مانند خطاهاي موجود در اطلاعات ساختار يافته.

 

متخصصان سئو و فروشندگان آنلاين:

به عنوان كسي كه بر روي بازاريابي آنلاين تمركز دارد، ابزار گوگل وبمستر به شما كمك مي كند تا ميزان بازديد كنندگان سايت خود را تحت نظر بگيريد، رتبه سايت خود را بالا ببريد و درباره ي حضور در نتايج جستجو تصميماتي بر پايه ي اطلاعات درست بگيريد. گوگل وبمستر به شما كمك مي كند كه يك آناليز بازاريابي حرفه اي تر در مقايسه با ديگر ابزار گوگل داشته باشيد.

 

مديران سايت:

به عنوان ادمين سايت، شما مي بايست مراقب سلامت سايت خود باشيد. گوگل وبمستر به شما كمك مي كند كه خطاهاي سرور، بارگذاري سايت و مشكلات امنيتي مثل Malware و هك شدن را برطرف كنيد.

 

چرا بايد آموزش گوگل وب مستر را فرا بگيريم؟

- اطمينان از اينكه گوگل به سايت ما دسترسي دارد

- ارسال محتواي جديد و crawl شدن آن توسط گوگل و همچنين حذف مطالبي كه نمي خواهيد در نتايج گوگل نمايش داده شود.

- نگهداري از سايت با كمترين درصد خطا جهت كارايي بيشتر آن در موتور جستجوي گوگل

- بررسي نمودن اينكه چطور موتور جستجوي گوگل سايت شما را مي بيند.

- كدام پرس و جو ها ترافيك بيشتري نسبت به ساير پرس و جوها به سمت سايت شما هدايت مي كند.

- بررسي نمودن اينكه آيا محصولات، قيمت ها و رويدادهاي سايت شما بصورت متمايز در صفحه نتايج گوگل نمايش داده مي شود.

- اطلاع از اينكه كدام سايت ها به سايت شما لينك داده اند

 

جهت آموزش گوگل وب مستر به صورت جامع و كاربردي و اطلاع از تمام ويژگي هاي اين ابزار با ما تماس حاصل فرماييد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۵:۳۹ توسط:احسان زماني موضوع:

كاربرد گوگل سرچ كنسول

كاربرد گوگل سرچ كنسول 

گوگل سرچ كنسول يك سرويس آنلاين رايگان است كه توسط گوگل فراهم شده است. از سرچ كنسول گوگل مي توان به منظور كنترل، حفظ و حل مشكلات احتمالي وب سايت خود در هنگام حضور در نتايج جستجو گوگل استفاده كرد.

گوگل سرچ كنسول به شما كمك مي‌كند تا عملكرد وبسايت خود در گوگل را بسنجيد و از سازگاري سايت خود با گوگل اطمينان حاصل كنيد. اين ابزار به شما كمك مي‌كند صفحات پر طرفدار وبسايت خود را بشناسيد و وضعيت رتبه سايت براي كلمات مختلف را بررسي كنيد و بفهميد چه سايت‌هايي به سايت شما ارجاع لينك داده‌اند.

عامل تاثيرگذار بر سئو

پايه‌اي‌ترين امري كه شكست و موفقيت در فروش اينترنتي را حاصل مي‌شود، كارايي سايت است. اگر سايت كند باشد، طراحي بد و يا پشتيباني ضعيف داشته باشد، مشترياني كه به سايت وارد شده‌اند، بدون انجام كوچكترين خريدي از سايت خارج مي‌شوند. همچنين بخش زيادي از زحماتي كه براي سئو نيز انجام داده‌ايد، به دليل اهميتي كه موتورهاي جستجو براي تجربه‌ي كاربري قائل هستند، از دست مي‌دهيد. پس ميتوان نتيجه گرفت كه داشتن يك سايت كاربردي يكي از ابتدايي‌ترين مقدماتي است كه در زمان راه‌اندازي يك كسب‌وكار اينترنتي بايد از آن بهره‌ببريد.

 

مزاياي استفاده از گوگل سرچ كنسول در سئو:

- حل كردن مشكلات نقشه سايت

- پيدا كردن صفحاتي كه نياز به لينك دهي داخلي بيشتر دارند

- به روز رساني كردن صفحاتي كه ترافيك ارگانيك ندارند

- آگاهي از موضوعاتي كه بك لينك مي گيرند

- آگاهي از بروز هرگونه خطا در وبسايت تان

- بهبود بخشيدن به رتبه خود با استفاده از اطلاعات كلمات كليدي

 

چرا گوگل سرچ كنسول مهم‌ترين ابزار سئو است؟

كاربردهاي اين ابزار آنقدر زياد است كه تقريبا اگر سرچ كنسول را در كنار آناليتيكس گوگل داشته باشيد نياز ويژه‌اي به ابزار ديگري نخواهيد داشت. سرچ كنسول به شما مي‌گويد كه افراد معمولا چه كلماتي را جستجو مي‌كنند و با چه كلماتي وارد سايت شما شده‌اند. يك داشبورد كامل و دقيق شامل آمار افرادي است كه از طريق گوگل روي سايت شما كليك كرده‌اند.

 

دلايل استفاده از گوگل سرچ كنسول:

بررسي دسترسي ربات‌هاي گوگل به سايت

 با استفاده از گوگل سرچ كنسول مي‌توانيد اطمينان حاصل كنيد كه ربات‌هاي گوگل به سايت شما دسترسي دارند يا خير. سترسي اين ربات‌ها به سايت، به شما كمك مي‌كند تا دريابيد كه آيا گوگل تمامي صفحات شما را مورد بررسي قرار مي‌دهد يا خير

 

يافتن محتواهاي جذاب

شما با استفاده از سرچ كنسول گوگل مي‌توانيد دريابيد كه مخاطبانتان از چه صفحاتي وارد سايت شما شده‌اند. پس از آن و با بررسي صفحات پربازديد، مي‌توانيد بفهميد كه چه محتوايي براي مخاطبان شما جذاب‌تر است. در نهايت با درك نكات مهم در آن مقالات، آنها را در ديگر حتواهاي سايت خود نيز استفاده كنيد

 

حذف از نتايج

با استفاده از سرچ كنسول گوگل، شما مي‌توانيد از گوگل درخواست كنيد كه مطالب جديد منتشر شده در سايت شما را مورد بررسي قرار دهد. علاوه‌برآن، شما مي‌توانيد مطالبي كه تمايل نداريد در نتيجه جستجو نمايش داده شوند را از رتبه‌بندي گوگل حذف نماييد.

حل مشكلات فني سايت

سرچ كنسول گوگل، مشكلات موجود در سايت را شناسايي و به شما نشان مي‌دهد. اين موضوع به شما در بهبود كاركرد سايتتان كمك كرده و شما را ياري مي‌كند تا بتوانيد در سريع‌ترين زمان ممكن به شناسايي و رفع مشكلات موجود اقدام كنيد.

 

برخي از آماري كه سرچ كنسول در اختيار شما قرار مي‌دهد:

Impressions

 دفعاتي كه نتايج شما در گوگل نمايش داده شده است

Clicks

 به صورت دقيق و بر اساس بازه‌ دلخواه مي‌توانيد ميزان كليك افراد روي نتايج شما در گوگل را مشاهده كنيد

Average position

 ميانگين رتبه شما نتايج گوگل كه مي‌تواند يك عدد بين ۱ تا ۱۰۰ باشد

Coverage Error

 در صورتي كه وب سايت شما از نظر فني و سئو اروري داشته باشد از اين بخش به شما نمايش مي‌دهد، همچنين معمولا داكيومنت‌هاي خوبي براي روش‌هاي رفع ارور در اختيار شما قرار مي‌دهد.

 

جهت آموزش گوگل سرچ كنسول بصورت جامع به لينك زير مراجعه نماييد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۳:۵۸ توسط:احسان زماني موضوع:

منظور از ديجيتال ماركتينگ چيست؟

منظور از ديجيتال ماركتينگ چيست؟

مهمترين و شيرين ترين بخش بازاريابي اينترنتي، آموزش ديجيتال ماركتينگ است. مهمترين بخش در راه اندازي كسب و كار اينترنتي ديجيتال ماركتينگ است كه باعث افزايش فروش و درآمد اينترنتي مي شود. 

به مجموعه فعاليت هايي كه جهت تبليغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهاي ديجيتالي صورت ‌گيرد ديجيتال ماركتينگ گفته مي شود.

 

دليل اهميت ديجيتال ماركتينگ

براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي و تجارت الكترونيك تنها راه اندازي و داشتن يك سايت در اينترنت كافي نيست. گذاشتن تبليغات در سايت هاي بزرگ سود چنداني نخواهد داشت چون بازدهي اين تبليغات بسيار كوتاه است و بايد هزينه مجددي را براي درج تبليغات به سايت هايي كه خدمات تبليغات ارائه ميدهند بدهيد.

اگر تبليغاتتان هدفمند نباشد بازگشت سرمايه اي در كسب و كارتان نخواهيد داشت و از تبليغاتي كه كرديد نتيجه نخواهيد گرفت. به همين دليل يادگيري اصول و ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ براي كسب و كارتان ضروري است.

اگر تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ را به خوبي ياد بگيريد و بر آنها مسلط شويد خواهيد توانست بدون هزينه اضافي، تغيير و تحول عظيم در كسب و كارتان ايجاد كنيد.

 

مزاياي ديجيتال ماركتينگ:

- آناليز رقبا

- توسعه كسب و كار

- ترافيك سايت

- امكان خريد و فروش به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته

- صرفه‌جويي در وقت                                                                                                    

- حذف مراحل طاقت فرساي خريد و فروش

- جلوگيري از سودجويي واسطه‌

- تعداد مخاطبان زياد در فضاي ديجيتال

- تجزيه و تحليل دقيق‌ و قابل اطمينان‌

- سهولت در هدف گيري و افزايش اعتماد مخاطبان

- حذف هزينه‌هاي اضافه‌ي مثل تهيه كاغذ، چاپ، روشور و كاتالوگ‌ها

 

سه كليد موفقيت ديجيتال ماركتينگ:

- مديريت ارتباط مشتري پيچيده در تمام كانال هاي متنوع

- آغاز تعاملات پويا با مشتريان

- استخراج ارزش از كلان داده ها براي تصميم گيري بهتر و سريعتر

روند ديجيتال ماركتينگ

- راه اندازي سايت اينترنتي

- بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو

- بازاريابي محتوا

- بازاريابي ايميل

 

سه مرحله بهينه سازي سايت:

1. انتخاب كلمات كليدي

2. سئو داخلي

3. سئو خارجي

 

استراتژي ديجيتال ماركتينگ

استراتژي ديجيتال ماركتينگ شامل يك برنامه دقيق همراه با جزئيات فراوان در رابطه با چگونگي بهره برداري از كانال هاي مختلف بازاريابي ديجيتال در راستاي تحقق اهداف كسب و كار مي باشد.

يكي از بزرگ ترين و رايج ترين اشتباهات مديران ديجيتال ماركتينگ آن است كه بدون هيچ برنامه خاصي تلاش مي‌كنند تا همه چيز را در آن واحد انجام دهند، علاوه بر آن روي كانال هايي سرمايه‌گذاري مي‌كنند كه با كسب و كار آنها سنخيتي ندارد. در نتيجه موجب مي شود كه به هيچ نتيجه موثري دست پيدا نكنند.

 

مراحل تدوين استراتژي ديجيتال ماركتينگ:

- داشتن يك وب سايت خوب

- توجه به سئو و بهينه سازي سايت

- اجراي بازاريابي محتوايي

- بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي

- اجراي بازاريابي ايميلي

- استفاده از تبليغات كليكي

- سنجش و آناليز نتايج

چنانچه شما قصد داريد كه كسب و كار اينترنتي خود را  توجه به اصول بازاريابي ديجيتال راه‌اندازي كنيد، به شما پيشنهاد مي كنيم كه در دوره آموزش ديجيتال ماركتينگ ما شركت كنيد تا به صورت جامع صفر تا صد بازاريابي ديجيتال را فرا بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۸:۵۹ توسط:احسان زماني موضوع:

منظور از ديجيتال ماركتينگ چيست؟

 

منظور از ديجيتال ماركتينگ چيست؟

مهمترين و شيرين ترين بخش بازاريابي اينترنتي، آموزش ديجيتال ماركتينگ است. مهمترين بخش در راه اندازي كسب و كار اينترنتي ديجيتال ماركتينگ است كه باعث افزايش فروش و درآمد اينترنتي مي شود. 

به مجموعه فعاليت هايي كه جهت تبليغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهاي ديجيتالي صورت ‌گيرد ديجيتال ماركتينگ گفته مي شود.

 

دليل اهميت ديجيتال ماركتينگ

براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي و تجارت الكترونيك تنها راه اندازي و داشتن يك سايت در اينترنت كافي نيست. گذاشتن تبليغات در سايت هاي بزرگ سود چنداني نخواهد داشت چون بازدهي اين تبليغات بسيار كوتاه است و بايد هزينه مجددي را براي درج تبليغات به سايت هايي كه خدمات تبليغات ارائه ميدهند بدهيد.

اگر تبليغاتتان هدفمند نباشد بازگشت سرمايه اي در كسب و كارتان نخواهيد داشت و از تبليغاتي كه كرديد نتيجه نخواهيد گرفت. به همين دليل يادگيري اصول و ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ براي كسب و كارتان ضروري است.

اگر تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ را به خوبي ياد بگيريد و بر آنها مسلط شويد خواهيد توانست بدون هزينه اضافي، تغيير و تحول عظيم در كسب و كارتان ايجاد كنيد.

 

مزاياي ديجيتال ماركتينگ:

- آناليز رقبا

- توسعه كسب و كار

- ترافيك سايت

- امكان خريد و فروش به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته

- صرفه‌جويي در وقت                                                                                                    

- حذف مراحل طاقت فرساي خريد و فروش

- جلوگيري از سودجويي واسطه‌

- تعداد مخاطبان زياد در فضاي ديجيتال

- تجزيه و تحليل دقيق‌ و قابل اطمينان‌

- سهولت در هدف گيري و افزايش اعتماد مخاطبان

- حذف هزينه‌هاي اضافه‌ي مثل تهيه كاغذ، چاپ، روشور و كاتالوگ‌ها

 

سه كليد موفقيت ديجيتال ماركتينگ:

- مديريت ارتباط مشتري پيچيده در تمام كانال هاي متنوع

- آغاز تعاملات پويا با مشتريان

- استخراج ارزش از كلان داده ها براي تصميم گيري بهتر و سريعتر

روند ديجيتال ماركتينگ

- راه اندازي سايت اينترنتي

- بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو

- بازاريابي محتوا

- بازاريابي ايميل

 

سه مرحله بهينه سازي سايت:

1. انتخاب كلمات كليدي

2. سئو داخلي

3. سئو خارجي

 

استراتژي ديجيتال ماركتينگ

استراتژي ديجيتال ماركتينگ شامل يك برنامه دقيق همراه با جزئيات فراوان در رابطه با چگونگي بهره برداري از كانال هاي مختلف بازاريابي ديجيتال در راستاي تحقق اهداف كسب و كار مي باشد.

يكي از بزرگ ترين و رايج ترين اشتباهات مديران ديجيتال ماركتينگ آن است كه بدون هيچ برنامه خاصي تلاش مي‌كنند تا همه چيز را در آن واحد انجام دهند، علاوه بر آن روي كانال هايي سرمايه‌گذاري مي‌كنند كه با كسب و كار آنها سنخيتي ندارد. در نتيجه موجب مي شود كه به هيچ نتيجه موثري دست پيدا نكنند.

 

مراحل تدوين استراتژي ديجيتال ماركتينگ:

- داشتن يك وب سايت خوب

- توجه به سئو و بهينه سازي سايت

- اجراي بازاريابي محتوايي

- بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي

- اجراي بازاريابي ايميلي

- استفاده از تبليغات كليكي

- سنجش و آناليز نتايج

چنانچه شما قصد داريد كه كسب و كار اينترنتي خود را  توجه به اصول بازاريابي ديجيتال راه‌اندازي كنيد، به شما پيشنهاد مي كنيم كه در دوره آموزش ديجيتال ماركتينگ ما شركت كنيد تا به صورت جامع صفر تا صد بازاريابي ديجيتال را فرا بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۰:۲۸ توسط:احسان زماني موضوع:

منظور از سئو چيست؟

 

منظور از سئو چيست؟

به فرآيندي كه طي آن قرار است جايگاه وب سايت در موتورهاي جستجو، توسط بهينه سازي وب سايت بهبود پيدا كند، سئو گويند.

چنانچه اين كار آگاهانه و با دقت صورت گيرد احتمال موفقيت افزايش خواهد يافت و وب سايت شما در صدر نتايج موتورهاي جستجو قرار خواهد گرفت. به ويژه موتور جستجوي گوگل كه مي‌تواند پتانسيلي براي رشد و افزايش فروش يك كسب و كار باشد. پس به سادگي از كنار اين امر گذر نكنيد.

علاوه بر آن موتورهاي جستجوگر تلاش مي‌كنند كه نتايج را براي كاربراني كه به جستجوي كلمات كليدي مي‌پردازند به وب سايت‌هاي موردنظرشان برساند. پس تصميم گيري شما در باره سئو مي تواند مسير كسب و كار اينترنتي شما را مشخص كند و آن را بهبود بخشد.

 

چرا بايد به سئو اهميت دهيم؟

از آنجايي كه تمامي وب سايت ها در رقابت زيادي با يكديگر هستند روند سئو به هر سايتي كمك مي‌كند تا در صفحات اول موتورهاي جستجو جايگاه بالايي به دست آورد. علاوه بر آن سئو باعث مي شود كه سايت ها با ليست كلمات كليدي در نتايج جستجو قرار بگيرند

با توجه به اهميت بالاي محتواي سايت بايد تلاش كنيم كه محتواي سايت ما همان محتوايي باشد كه كاربر به دنبال آن مي باشد. پس بايد تمام تلاش خود را كنيم تا مقالات خود را بهينه سازي كنيم. اين كار موجب مي شود كه مطالب خود را به افراد درست ارائه دهيم.

 

حائز اهميت است كه سئو صحيح مي‌تواند ترافيك زيادي به طرف سايت هدايت كند. همچنين يك حركت اشتباه در سئو ميتواند سايت را از نتايج جستجو حذف كند و يا به صفحاتي كه هيچ ترافيكي در آن وجود ندارد بفرستد. پس دانستن اصول و قوانين سئو يكي از مهمترين اقدامات قبل از شروع سئو يك سايت مي باشد.

 

دلايل نياز سايت به سئو:

- انجام گرفتن برندسازي

- پايين بودن هزينه سئو نسبت به تبليغات اينترنتي

- افزايش فروش

- بالا رفتن اعضاي سايت

- پيشي گرفتن از رقبا

- هدايت كردن مشتريان هدفمند به سايت خود

 

 

اهميت سئو سايت در گوگل

هر كدام از موتورهاي جستجو براي رتبه بندي وب سايت ها الگوريتم و قوانين خاص مربوط به خود را دارند.

موتور جستجوي گوگل سهم بسيار زيادي از بازار موتورهاي جستجو را در جهان به خود اختصاص داده است. همين امر باعث شده است كه اكثر كسب و كارها تلاش كنند وب سايت خود را براي اين موتور جستجو بهينه كنند تا بتوانند رتبه مناسبي در آن كسب كنند. ميتوان نتيجه گرفت كه بهينه سازي وب سايت براي موتور جستجوي گوگل مي تواند يك سرمايه گذاري هوشمندانه باشد.

 

فاكتورهاي رتبه بندي سايت ها از ديدگاه گوگل:

- لينك سازي داخلي

- كيفيت محتوا و توليد محتواي سئو شده

- استفاده از سئوي كلاه سفيد

- دوري از تكنيك هاي سئو كلاه سياه

- بك لينك ها

- موارد تكنيكال همچون سرعت وب سايت

 

علت تاثيرگذاري سئو بر موفقيت يك كسب و كار

طي چند سال اخير فرهنگ جستجو در ميان تمام مردم دنيا رواج يافته و البته رونق استفاده از تلفن هاي همراه موجب شده تا دسترسي به اطلاعات نسبت به گذشته بسيار سريع و ساده باشد. در حال حاضر روزانه ميلياردها جستجو از طريق گوگل انجام ميشود كه بسياري از آنها با هدف خريد كالا يا دسترسي به خدمات هستند.

اگر شما جايگاه مناسبي در نتايج جستجوي گوگل داشته باشيد اين كاربران به سايت شما وارد شده و اطلاعات تكميلي از محصول يا خدمت شما دريافت ميكنند. همين فرآيند ساده موجب ميشود كه ارتباط بيشتري با مردم داشته باشيد و شانس خود را براي تبديل آنها به مشتري افزايش دهيد.

چه زماني خودمان سئو سايت را برعهده بگيريم؟

موفقيت در سئو بستگي مستقيم با ميزان رقابت در كلمات هدف دارد. اگر پروژه شما پيچيده و پررقابت نيست با يادگيري سئو ميتوانيد به خوبي آن را انجام دهيد ولي براي پروژه هاي بزرگ شما نياز به تخصص و دانش افراد مطرح در اين حوزه داريد.

 

براي يادگيري سئو نياز به دوره آموزشي و كمك ديگران دارم؟

تغييرات اساسي كه در الگوريتم هاي گوگل پيش ميايد گاهي نياز به بررسي و استفاده از تجربه دارد كه نياز است در دوره هاي حرفه اي و تخصصي آموزش سئو شركت كنيد تا از تجربيات اساتيد برتر بهره ببريد.

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۴:۳۹ توسط:احسان زماني موضوع:

چرا بايد  از چمن هاي مصنوعي استفاده كرد؟

چرا بايد  از چمن هاي مصنوعي استفاده كرد؟

 

 

چمن مصنوعي محصولي شبيه به چمن طبيعي است كه از الياف مصنوعي مانند نايلون، پلي اتيلن و پلي پروپيلن ساخته مي شود. هر كدام از اين متريال ها به منظور مصارف خاصي در چمن مصنوعي مورد استفاده قرار مي گيرند. خاصيت مهمي كه اين مواد دارند، مي توانند به هر شكلي توليد شوند.

چمن مصنوعي يكي از زيباترين و لوكس ترين كالاهايي است كه امروزه توانسته است در محيط هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد.

چمن مصنوعي اصفهان امروزه با استفاده از تكنولوژي هاي جديد به گونه اي توليد مي شود كه داراي ظاهري كاملاً طبيعي بوده و احساس چمن طبيعي را به شما هنگام راه رفتن بر روي آن مي دهد و مي تواند حس خوش طبيعت را در محيط تداعي كند، همين موضوع اهميت ويژه اي در ايجاد روحيه شاد و كاهش استرس و اضطراب خواهد داشت.

مزاياي خريد

- رنگ بندي، طرح، مدل و ارتفاع متنوع

- مقرون به صرفه بودن و هزينه نصب پايين

- شستشوي ساده و سريع

- عدم نفوذ حشرات موزي مانند كرم خاكي و پشه

- عدم نياز به آبياري و قابليت نصب در مناطق خشك و گرمسير

- عدم نياز به كود دهي و سمپاشي

- عدم نياز به استفاده از ماشين هاي چمن زني

- ضد باكتري

از جمله كاربردهاي چمن مصنوعي:

- طراحي داخلي محيط خانگي و كاري

- ايجاد محيطي سبز در تراس و پشت بام

- راه اندازي زمين هاي تخصصي ورزشي (مانند زمين تنيس، زمين فوتبال/ ميني فوتبال، زمين گلف و...)

- راه اندازي زمين هاي سبز در مدارس

- تزيين پلاك ورودي ساختمان

- آماده سازي مبل چمني و...

امروزه بيشتر خانه هاي ويلايي يا ويلا باغ ها و مجتمع هاي مسكوني از انواع سنگ فرش، موزاييك يا واش بتن براي تزئين حياط و ورودي پاركينگ ها استفاده مي كنند..

استفاده از چمن مصنوعي و نصب آن بر روي ديوار نه تنها ممكن مي باشد بلكه به عنوان بهترين متريال پليمري براي نصب بر روي ديوار و سطوح عمودي مي باشد.

استفاده از آن حتي  بر روي ديوار زيبايي محيط پيرامون را به شدت افزايش داده و باعث كاهش استرس و فشارهاي روزمره مي شود. چمن مصنوعي قابليت نصب بر روي انواع ديوارها (به غير از ديوار هاي گچي و كاهگلي) را دارد. همچنين ديوارهاي آجري و سنگي بهترين سطح براي نصب چمن مصنوعي مي باشند.

از مزاياي ديگر استفاده از آن بروي ديوار مي توان به :

- باعث ايجاد و القاي حس نشاط و شادابي

- كاهش استرس

- عدم سايش و فرسايش

- ايجاد محيطي زيبا و دلنشين

- ضد اشتعال بودن

 

از ديگر مزاياي آن، عمر آن  است كه در مقايسه با چمن طبيعي بسيار بالاتر بوده به خصوص در صورت استفاده از چمن مصنوعي با برندهاي معتبر و استاندارد بيش از 10 سال همچنان به كيفيت و زيبايي روز اول باقي مي مانند. جنس الياف چمن مصنوعي از مواد پليمري مي باشد كه در برابر اشعه فرا بنفش خورشيد مقاوم بوده و سرماي زمستان و گرماي تابستان آسيبي به الياف آن وارد نخواهد كرد.

همچنين به دليل اينكه در چمن ديواري عمل سايش و فرسايش وجود نخواهد داشت، مقدار عمر مفيد چمن ديواري بالاتر نيز خواهد بود.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۲:۰۴ توسط:احسان زماني موضوع: